Contactinformatie Maak een afspraak Bestel lenzen menu

Corona update

Laatste update 28 maart, 10:48 uur

Aanpassingen van onze dienstverlening. Je leest ze op deze pagina.

Door een technische storing worden bestelde contactlenzen later geleverd. We verwachten dat we woensdag 1 april weer lenzen bij je kunnen bezorgen.
Neem bij spoed contact met ons op. Excuus voor het ongemak!

Alleen nog op afspraak en korter open

Voorlopig houden we onze winkel open, maar wel korter dan normaal. We zijn van dinsdag tot en met zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur geopend. En we werken alleen nog maar op afspraak, zodat we kunnen waarborgen dat we maximaal 1 klant tegelijkertijd in de winkel hebben. Als het nodig is helpen we je ook graag voor of na sluitingstijd. Neem contact met ons op, dan prikken we samen een geschikt moment.

Voorzorgsmaatregelen

  • Natuurlijk geldt ook bij ons, heb je koorts, hoest je of voelt je je niet lekker? Kom dan niet naar onze winkel en neem telefonisch contact op als er iets met je ogen, bril of lenzen is dan zoeken we samen naar een oplossing.
  • Bij binnenkomst hebben we desinfectiegel klaar staan op een tafel midden in de winkel zodat je direct je handen kunt desinfecteren en we vragen om daar te wachten tot je verder wordt geholpen.
  • We houden 1,5 meter afstand van elkaar, we hebben onze dienstverlening en werkwijze hier zo goed als mogelijk op aangepast.
  • We nemen naast de basishygiëne extra hygiënemaatregelen, houden de winkel brandschoon en desinfecteren monturen en materialen na gebruik.

Wat wij op dit moment tijdelijk niet doen

  • Oogdrukmeting
  • Het aanmeten van contactlenzen
  • Het geven van kleur- en stijladvies
  • We nemen even geen contant geld aan: graag met pin betalen
  • Koffie of thee serveren slaan we even over

Wat wij op dit moment wel doen

  • Een bril of een paar lenzen bij je thuis bezorgen of toesturen
  • Oogmetingen op afspraak, de opticien zit achter een plexiglas scherm
  • Montuur -en glasadvies, gepaste monturen worden gedesinfecteerd
  • Reparaties van monturen
  • Het inslijpen van glazen 
  • Afstellen bril, we passen onze werkwijze aan
  • Telefonisch contactlensconsult
  • Telefonisch optometrisch consult
  • Lenzen en lenzenvloeistof op afspraak afhalen
  • Telefonische adviezen

Heb je een lensabonnement?

We weten niet hoelang deze situatie gaat duren en wat er nog gaat veranderen. Daarom adviseren we je op tijd lenzen en vloeistof te bestellen. Heb je voor minder dan 3 maanden lenzen in huis en heb je geen klachten met je huidige lenzen? Bestel dan alvast een pakket nieuwe lenzen. We sturen je lenzen op of je kunt ze op afspraak afhalen in de winkel*. Vermeld bij het bestellen of je ook lenzenvloeistof nodig hebt. De lenscontrole stellen we uit tot een later tijdstip. Heb je wel klachten of wil je even overleggen? Maak dan een afspraak voor een telefonisch contactlensconsult met onze contactlensspecialist. 

* De verzending van jouw lenzen kan wat langer duren dan dat je van ons gewend bent.

Bestaande afspraken

Heb je een afspraak ingepland staan en wil je deze graag annuleren of verplaatsen? Neem dan contact met ons op om dit door te geven. We hebben er alle begrip voor als je uit voorzorg liever thuis blijft.

Mocht blijken dat de regels van de overheid en RIVM strenger worden dan nemen wij gepaste maatregelen. Houd onze website in de gaten voor updates. Is er een noodgeval, bijvoorbeeld een kapotte bril of oogklachten, neem dan contact met ons op voor overleg. 

Met vriendelijke groet,


Sandra & Ide 
Bangma Optiek

Telefoon: 0512 513 495

WhatsApp: 06 2518 8833

E-mail: info@bangmaoptiek.nl


Like onze pagina op facebook